Opret bruger / Login United kingdom Denmark
Ring på: 53 73 21 50
Vi har altid åbent!

break up...

One2One Sessions

Vi har lavet en lille guide der forklarer hvordan man kommer i gang med One2One Sessions inden for både terapi og coaching.

1. Søg efter terapeuter, psykologer eller coaches inden for et speciale
  2. Vælg en terapeut, psykolog eller coach
  3. Vælg en service eller et produkt du er interesseret i
  4. Vælg og book et tidspunkt der passer dig
  5. Betal online med Dankort eller kreditkort

Klik her for at læse mere om hvordan One2One Sessions fungerer.

thumbs up
thumbs down
0
Flag as spam
Scott siger:
13 mar 2012 | 11:09:05
Hey.

Min kæreste og jeg var sammen i to år. Hun slog op for næsten 2 uger siden..

siden okt sidste år har jeg ifølge min læge haft en depression men dette fik jeg først at vide sidste mandag.

Grunden til min ex slog op var at jeg virkede sur på hende hele tiden. alle mine venner sagde også jeg virkede sur og irriteret men hun troede det kun gik ud over hende fordi hun aldrig så mig blive vred på dem.

Hun er sammen med en anden nu som har været hende bedste ven siden august sidste år. det var sådan hende om mig startede, vi blev venner og hun følte hun kunne fortælle mig alt og en dag spurgte hun om jeg kunne lide hende og så kom vi sammen. Hun har sagt efter at de 2 år med mig var første ganghun havde rigtige venner og fik hjælp med sine problemer.

mandagen før hun slog op sad hun i mit skød og grad som pisket.. hun sagde hun altid ville elske mig ligemeget hvad, og hun var min forevigt.

hende og mig snakker okay stadig og uden jeg har lagt op til det har hun 2 gange sagt hun stadig elsker mig og savner mig. da hun skrev med en af mine bedste venner sagde hun til ham at "den anden" var lige så sød og beskyttende som jeg var. og når hende og mig har snakket, har hun en gang sagt hun dybt nede har brug for en pause, og et eller andet sted tror det kunne blive hende og mig igen.

jeg skal selv til psykolog med min depression og få mere selvtilid tilbage..

hun har altid været den der har haft brug for hjælp i forholdet og jeg har intet imod at være den der hjælper. hun siger at i det nye forhold er det "ham" der har brug for hjælp men at hun ikke vil være hjælperen og hun ikke vil smide alt det hende og mig havde sammen væk.

Hun har også fortalt hun stadig har et digt, jeg engang skrev til hende, hængende på sin væg sammen med at billed af mig og et hjerte.

hun gav mig engang et lille amethyst hjerte, og hun skrev igår det ar symbolet på hendes kærlighed og hun aldrig har villet give det til andre. da jeg spurgte om hun ville have det tilbage sagde hun nej og kunne ikke forklare hvorfor jeg skulle beholde det.

så mit spørgsmål er... hvad skal jeg ? :/ er hun som man siger på engelsk i et "rebound" forhold ? skal jeg vente på hende? for jeg elsker hende virkelig..

det skal lige siges hun er en cutter.. da hun var sammen med mig, gjorde hun det ikke før til sidst nok fordi jeg virkede vred på hende. men efter har hun skåret i sig selv alle vegne.. og har betroet mig ting hun ikke kan sige til andre..

så søger bare spøgsmål om i tror hun vil komme tilbage? :/

mvh.. scott
edited by Mathias - GoMentor on 03-09-2012
Hjem » Diagnosticering » break up... » break up...