SMcGregor siger:
18 okt 2011 | 11:51:30
Hej.
Jeg er en kvinde på 23 år, og jeg er plaget af mareridt

Jeg har en fantastisk kæreste, og vi har et godt forhold. Vi har været sammen i snart 2 år.
Problemet er, at han kun er hjemme hver 2. Måned, da han er sømand. Dette klarer vi dog helt fint. Selvfølgelig er der et stort savn, men vi er overbeviste om, at det styrker forholdet.
Men nu til problemet!

Hver gang han er ude, har jeg mareridt hver eneste nat. Drømmer ofte, at han er mig utro eller at han går fra mig. Men også nogle gange, at der er sket noget i familien. Jeg vågner tit op grædende og forvirret. Og helt badet i sved. Jeg kan mærke mareridtet i kroppen hele dagen. Jeg ved ikke hvorfor jeg drømmer de ting. Jeg har i 2 år været meget syg af depression og angst, men er stort set rask nu. Måske er det derfor? Mine tidligere kærester har alle været mig utro. Min nuværende kæreste har aldrig været mig utro. Og han er meget ærlig. Han har aldrig haft en kæreste før mig, og aldrig været forelsket før. Men tanken om, at der har været mange kvinder før mig, giver mig kvalme og uro. Selvom det udelukkende kun har været sex for ham. Og efter han mødte mig, har han ændret sig meget. Men kun på den gode måde

- også ifølge ham og hans venner.
Jeg er meget jaloux pga hans fortid. Selvom det ER FORTID! Jeg ville så gerne kunne lægge det bag mig, og kun tænke på det dejlige forhold vi har. Og vores store kærlighed til hinanden. Det er bare svært for mig nogle gange. Når min kæreste er hjemme, har jeg kun mareridt 1-2 gange om måneden. Det er som sagt værst når han er ude og sejle...
Synes det er hårdt at skrive sine aller inderste tanker ned. Men har brug for jeres hjælp. Vil så gerne af med de grimme tanker.
Kærligst S.