Opret bruger / Login United kingdom Denmark
Ring på: 53 73 21 50
Vi har altid åbent!

Føler mig ikke tilstrækkelig nok

Kort forsamtale

Få en kort forsamtale hos nedenstående ledige terapeuter/coaches.

thumbs up
thumbs down
0
Flag as spam
Frants siger:
15 apr 2011 | 14:55:04
Hejsa

Mine egne tanker arbejder mig imod. Jeg føler mig ikke tilstrækkeligt nok. Hverken som far, som mand og ansat på mit arbejde.

Jeg tænker altid længe før jeg agerer, hvilket gør at jeg tit er bagud med mit arbejde. Jeg føler ikke at jeg udfører mit arbejde godt nok.

Jeg har en konstant angst for ikke at blive godkendt, anerkendt af andre. Specielt på arbejdet.

Det er en dårlig spiral, mit arbejde tynger mig, hvilket gør at jeg ikke er helt 'til stede' derhjemme.

Jeg føler at jeg svigter så mange mennesker omkring mig og det har jeg det dårligt med.

Derfor henvender jeg mig til jer for hjælp - hvad kan ændre mine tankemønstre?

Hilsen Frants

thumbs up
thumbs down
0
Laila Ipsen siger:
15 apr 2011 | 15:12:10
Hej Frants

Du spørger hvad der kan ændre dine tankemønstre. Svaret er kognitiv terapi. Her går man netop ind og omstrukturerer og dermed ændrer på dine tankemønstre. Det kræver dog at du vælger at gå i kognitiv terapi i en periode - det er ikke noget du bare selv kan gøre, desværre!!

Udfra din beskrivelse bliver jeg lidt bekymret for at du muligvis har en depression. Skulle det vise sig at du har en depression i eksempelvis moderat grad viser forskning at den bedste behandling er en kombination af medicinsk behandling og kognitiv terapi. Det er dog langtfra sikkert at du har brug for medicin. Du skal blot være opmærksom på at du måske har en depression og at medicin muligvis også vil kunne hjælpe dig med at løfte dit humør. Medicinen kan dog ikke ændre dine tankemønstre. Der skal du have fat i en kognitiv terapeut.

Med venlig hilsen

Laila Ipsen
psykolog
www.psykologvanlose.dk

thumbs up
thumbs down
0
Flag as spam
Irene Kaaber siger:
16 apr 2011 | 20:00:26
Hej Frants.

Det må være belastende at ha´ det sådan, tænker jeg.
Jeg mener, det handler om manglende selvtillid og stor usikkerhed på dit eget værd på alle områder i dit liv.
Du har brug for terapi og få selvindsigt i, hvad det handler om, og måske finde nogle årsager til, det er sådan.
Alle dine negativer tanker om dig selv styrer dit liv, og disse tanker skal du blive i stand til håndtere på en anden måde, fremfor at tro på dem.
Du skal ha´ hjælp til det her, det kan du ikke selv klare, og du skal ikke acceptere at ha´ det sådan.
Mange hilsner
Irene Kaaber, psykolog. Irene@kaaber.com

thumbs up
thumbs down
0
Susanne Kragh siger:
18 apr 2011 | 14:59:42
Hej Frants

Jeg tænker, at du trænger til at finde glæden og motivationen ved dit arbejde, så du derved har ressourcer til også at være den far og mand, du gerne vil være.

Ved hjælp af tankefeltterapi, kan du få hjælp til at identificere de følelser, der ligger bag din angst og er årsag til denne. Derefter arbejder vi med disse årsager, så du får en forståelse og accepterer årsagerne. Accept af ens såkaldt "dårlige" sider er ofre springbrættet til få mod til at udføre de forandringer, der skal til for at skabe det liv, man ønsker.

Tankefeltterapi er en effektiv metode til at eliminere ubehag og negative følelser. Jeg vil banke let på nogle energi-/meridianpunkter samtidig med at du fokuserer og fortæller om dine problemstillinger. På den måde arbejder krop og psyke effektivt sammen og skaber forbløffende resultater - på kort tid.

Du er velkommen til at kontakte mig for yderligere oplysninger og en uforpligtende snak på tlf. 2538 0031.
Du er også velkommen til at læse yderligere på www. AtLeveNu.dk

Alle fortjener et optimalt liv - også dig.

De bedste hilsner
Susanne Yun Kragh

thumbs up
thumbs down
0
Flag as spam
Frants siger:
26 apr 2011 | 13:33:25
Hej

Ja, det tærer på mig dagligt og jeg har desperat brug for at få vendt op og ned på alting, men jeg er bare bange for at falde i de gamle mønstre igen.

Jeg tror ikke at jeg kan finde glæden og motivationen til mit arbejde igen, men jeg tvivler stærkt på, at jeg vil kunne finde et nyt. Det virker for uoverskueligt for mig at lære noget helt nyt. Jeg magter det simpelthen ikke..

Jeg havde tænkt på hypnose - ved ikke hvorfor, måske fordi det tillader mig ikke at 'deltage' i samtalen som sådan. Jeg frygter for hvad der måtte komme frem..

Hilsen Frants

thumbs up
thumbs down
0
Jeanni Andersen siger:
26 apr 2011 | 20:12:53
Hej Frants
Hypnose kan være ok, men er det ikke fordi du ikke ønsker at se tingene i øjnene alligevel. Du er jo meget åben om hvordan du har det, her på siden i hvertfald og det er godt, for det er et stort skridt på vejen, alene det at du skriver her, betyder at du ønsker en ændring.

Måske hvis du turde tage en personlig samtale, ville du hurtigt se at tingene slet ikke er så svære at komme rundt om alligevel. Jeg vil med glæde coache dig igennem et forløb, så du kan få åbnet op for alle de frustrationer du har i dig. Mange gange er tingene alligevel ikke så fastlåste som de ser ud til, når først man får talt om tingene med et andet menneske.

Du er velkommen til at kontakte mig for yderligere oplysninger og en uforpligtende snak på tlf. 29131928.

Du er velkommen til at læse mere om hvad jeg står for både her på GoMentor eller på min hjemmeside www.happycoach.dk

Hilsen
Jeanni
Certificeret Coach
Hjem » Coaching » Føler mig ikke tilstrækkelig nok » Føler mig ikke tilstrækkelig nok